lördag 21 februari 2009

Lugna fisken!




Nu sitter jag i soffan och myser lite...pratar med min Linda på msn=)


Engla ligger i stora sängen å sover med händerna fastpillade på örat...*ler*


Jag skulle behöva diska lite....konstigt att man inte passar på att börja göra sånt direkt när ungen somnat så man sen slipper tjata på henne när hon sliter å drar i mina snyggt pösiga mjukisbrallor....som by the way Robban ser mej i 24 timmar om dygnet känns det som...haha!


Jag har ju sådan träningsvärk idag....tränade igår och i torsdags...det e ju såååååååå sköönt!


Igår hade jag å världens bästa kompis en riktigt härlig dag på squash hallen!! Först tränade vi en stund, efter det solade vi båda så vi höll på att rinna ut ur solariumet.....till sist bubblade vi i deras relaxavdelning vilket var helt makalöst skönt och varmt!!


När vi va färdiga med bad å dusch å allt tog vi en god måltid som avslutnig...sen skule vi kunnat somna som två gnuer typ....låsa knäskålarna å soooova en stund!


Tack min underbara vän för den skönaste dagen på länge!


Nehe nu ska jag ta tag i disken lite snabbt om jag hinner innan snuttisen vaknar=)


Puss på er!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade