torsdag 12 februari 2009

Oj oj....så dålig jag är!


Jag har ju inte skrivit här på aaaaas länge.....fy mej!

Men om man ska göra som man alltid gör å skylla på nått så har det ju vart lite fullt upp.

Jaha...vad har hänt sen sist då?

Ja Engla har ju fyllt ett år lilla snuttis! Det går så fort så det e inte klokt.

Hon fick så mycket fint på sin ettårsdag....en egen fotölj bland annat=)

Sen har man själv fyllt år oxå bara någon vecka drygt efter lilla sessan.....nu e man 26 jordsnurr!

Snart fyller karln år oxå...28 februari....han har redan fått en stock snus av mej i tidig present=)

Sen e det ju alla hjärtans dag på lördag oxå....myspys.

Engla får fira kvällen med farmor å farfar medans mamma å pappa dricker alkohol å äter gott å myser...vem vet vad som kan hända.....mooouuuuhhhahaha=)

Ska försöka att komma ihåg detta med att skriva här...det e ju kul när man väl tar sej tid å gör det. Nu när Engla sover kan jag pyssla lite med det. Robert är i garaget å pillar med det sista på bilen....den ska ju startas imorn så spänningen e olidlig=) Den står ju uppallad fortfarande eftersom han håller på å ska fixa bakaxel å bromsar m.m. Får vi se om jag kan få åka med nått i år inan det går sönder skiten igen....om jag nu vill åka med?! Han ska visst ha ännu fler hästar nerklämda under huven på den lilla bilen.....580hk pratar han om nu efter att han har köpt en ny värsting turbo. Men det blir nog bra å kul när det e klart*flin*

Engla då som har börjat på dagis...mmm....nu e man där!

Det går som tur är jääätte bra....det e väl mest man själv som måste lära sej att släppa lite. Varje dag kommer hon hem med nya nyanser på fläckar på kläderna....jääätte roligt!! Tvättmaskinen går stup i ett här hemma. Robbans arbetskläder å sen Englas kläder om vart annat....haha...ja mina kläder oxå förståss men det e deras kläder som tvättas oftast iaf.

Hmm....jaha så har man blivit utmanad oxå?!

Om man inte e så poppis å inte har några kompisar som bloggar då? Vad ska jag göra då?

Orättvist=(
Men men...see you next time nu ska jag ta hand om lite disk!!
Pöössss

2 kommentarer:

Linda sa...

vaaa dåååååållliiii duuu eeeee
men nu ska det bli bättre med bloggandet tycker jag!!!1
pussss min älskling

Little Angel sa...

haha...ja vi får hoppas=)
Puss på dej!

Bloggintresserade