måndag 2 mars 2009

Hemma bäst!

Så sköönt å bara sitta hemma idag....har jobbat torsdag, fredag, lördag å söndag....å helgen nätan tio timmar per dag. Så nu e jag rätt trött efter helgen å känner mej nästan bakis=)
Självklart e jag tacksam att jag har nått jobb att gå till men har inte jobbat sånna tider på länge.
Världens snällaste svärföräldrar kom förbi igår kväl när jag slutade jobbet med en stor lassagne å svärmor stog å diskade när jag kom in.....så det va helt underbart att komma hem till.
Självklart har jag glömt mobilen nere på jobbet så jag måste åka dit å hämta den sen ska jag handla lite nödvändigheter=)
Jaha å ikväll börjar man på ett nytt jobb....ska bli kul å se hur det är! Börjar med utbildning ikväll sen rullar det väl på efter det....hoppas det går bra!
Nu ska jag åka iväg en sväng....först till jobbet å hämta mobilen iaf!!
Hejdå!!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade