fredag 13 mars 2009

Jag e på!


Nu är det min tur och testa Lindas utmaning=)

Här kommer min lista!


Telefonboklista
Jag vill även här utmana alla mina bloggläsare!

Det är en kul grej faktiskt så...gör ett försök!!

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!

- Har du pussat nummer 2?
Nej...det är nr till blomsteraffären=)

- Vad har du för relation med nummer 20?
En gammal kompis från Linköping som hjälpte mej chippa bilen!


- När ska du träffa nummer 30?
Henne träffar jag nog imorn...Robbans mamma Inger världens bästa styvmor.


- Är nummer 18 söt?
Ja verkligen! En av mina närmaste vänner Elin Dolk!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Lättsam tjej...hon fixar mina naglar mellanåt...en ängel!


- Gillar du nummer 14?
Ja hon en av mina mamma+barn vänner=)


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja det har jag och vi ska till henne å hennes sambo på middag imorn...Amanda och Robert som ska ha barn till sommaren!


- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Haha....snart hoppas jag....min frissa!!

- Är du nära vän med nummer 23?
Ja å har varit det senaste året...Försäkringskassan*Flin*

- Har du gått på bio med nummer 4?
Nej det har jag nog inte gjort...min kusin från sthlm å vi ses tyvär inte så ofta.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Sjääälvklart!! Haha vi har partat förut....Lindas älskling Jimmy....Jimmy Saab som han heter i min telebok. Men får väl ändra det till Jimmy Ford....hehe...låter som ett bond namn*garv*


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Oftast ungarna....Anneli och jag gick i samma föräldrargrupp och har barnen på samma dagis!


- Vad har du och nummer 26 för relation?
Min gratis taxi när jag bodde i Linköping....lyxig BMW...det ska man åka när man e full å dan!


- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Det vågar jag inte skriva här....men får jag träffa henne å Oliver ofta så fylls mitt å Englas liv med mycket glädje! Det är min älskade bästaste vän Lindas nummer!!


- Vad är det bästa med nummer 8?
En av de snällaste jag känner faktiskt....Robbans pappa Bertil som är världens bästa styvfar!!


- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja kan man ju säga....det e Englas dagis*Ler*


Pust....äntligen klar! Men va kul det va!

Kommer en uppdatering på helgen på måndag tror jag!

Tack Linda mitt gull för en rolig dag på trampolinerna på Busfabriken...haha

Puss å kram!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade