måndag 16 mars 2009

Ute å slira....


Jaha då va helgen över å Måndagen är här igen. Ikväll börjar min andra vecka på mitt nya jobb hos Anticimex...det är kul å jag hoppas det går bra! Jag ska ringa upp lite kunder som jag hade kontakt med förra veckan å hoppas att de vill teckna avtal med oss=) Jag lyckades ju sälja 4 försäkringavtal förra veckan (min första vecka) på bara tre dagar så jag har 6st kvar för att nå upp till det mål chefen har satt för oss denna månad.....håll tummarna för mej!!

Ja i fredags va ju Linda, Oliver, Jag och Engla på Busfabriken....väääldigt trevligt å roligt! Sen kom lördagen och då var jag å Robert bjudna på middag till kompisar i stan. Jag åkte runt lunch över till min mamma som skulle vara barnvakt åt Engla för första gången.....hon blev lite rädd för alla hundar först men bär vi hade varit där en stund gick det toppen bra! Lämnade sorgset min lilla skruttla och åkte in till Ikanohuset där jag träffade min goda vän och gammal kollega Maria! Jag gick till Lekia å köpte mej en paraplysulky för halva priset....toppen fin å bra!

Sen hem å stressbyta kläder å iväg in till Oxelbergen=)

Vi blev fyra par till middagen å alla känner varandra bra så det blev en toppen kväll med god mat och melodifestivals fiasko...haha!!!!

När kvällen börja närma sej 12 så ville Robert hem men inte jag så han blev besviken å tog en taxi hem själv å jag hängde med de andra ut på krogen!

Vi hamnade på Palace som vanligt...haha.....träffade även Elin där!

Hade en toppen kväll....bara synd att inte Robban ville hänga med....men men det får la bli en annan gång hoppas jag. Söndagen började ganska gungit å det tog ett tag innan jag återhämtat mej....men sen blev det film kväll å pizza.

Engla va toppen glad att få komma hem men hon va bara sååååååå trött såhon somnade straxt efter hon hade kommit hem till oss=)

Idag har jag varit ute å gått en liten sväng å ska snart åka å hjälpa Robban hämta hem sitt murbruk eftersom de kommer imorn å börjar mura upp våran blivande undervåning....kul!

Sen hoppas jag att jag får leka med Linda å Oliven nån dag oxå!

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade