lördag 7 mars 2009

Hon går!!!!!!!!!


Äntligen!! Våran lilla plutta går runt här hemma som en liten A-lagare...haha!

När jag hämtade henne på dagis igår(fredag) så klädde jag på henne som vanligt och när jag öppnar dörren så knatar hon ut å iväg alldeles själv!!??? Tror ni mamman fick en chock!=)

Sen det har hon bara stapplat omkring här hemma som en stolt liten höna pöna!!

Idag kommer hennes mormor å hälsar på....hon måste ju bara se det lilla grynet under sina första dagar stående på två ben som en riktig homosapiens!! *flin*

Igår hade vi en mysig dag....den började hemma med storstädning kl.08:00 typ....damma, bädda rent, dammsuga å diska m.m sen åkte jag å lämna engla på dagis. Ut till robbans jobb ochlämna plånkan som han hade glömt hemma så fick man några mysiga pussar på köpet=)

In till stan å träffa Linda, Johanna å hennes kusin alla hade sina söta bebisar med sej! Sen vidare på stan å träffade Carro, käkade en riktigt god sallad på paus sen gick vi en sväng i affärerna. Jag fyndade en kjol för 80 spänn å Carro en svart snygg klänning för 80 spänn!

Sen åkte jag å hämta min snutta på dagis som förmodligen hade väntat hela f.m på att få visa mamma att hon minsann kunde gå själv!

Hem å fixa en stek och då kom älskling nr 2 hem. Vi kom senare överens om att hämta varsin pizza istället....mmmmm mmmmm mmmmmmm!!

Sen la vi oss redan vid nio å snarka vid tio...haha! Men så skönt det va!

Idag har vi ätit en god frulle å nu har jag precis lagat klart steken med sås å potatis, egentligen söndags middag men det får funka idag oxå=)

Nu ska jag ta av potatisen från spisen!

Ha det gött!

2 kommentarer:

Älskade ängel sa...

Duktig tjejja, nu måste mamma och pappa vara riktigt stolta.. Hoppas ni hard et bra i snövädret.

Mvh Susanne

Little Angel sa...

Ja man blir riktigt stolt=)
Man kan ju undra när skiten ska försvinna...det bara kommer mer och mer snö!
Ha det bra!
Mvh Victoria!

Bloggintresserade